09.04


Hihi look at this italian beauty! I almost immediately crashed it into a tree, so I need a little practice ;)
Doesn't it suit me well?
Can't wait till summer!!

13 Phylosophers:

Phuong said...

super! Verjaardags cadeau?!

Stéphanie said...

Gefeliciteerd met je verjaardag! Mooi cadeautje hoor :)

The Style Safari said...

Wat een leukerd!! Gefeliciteerd nog trouwens! Welcome to the wonderfull world of the twenties :p

Josephine said...

Waauuww! wat een leuke vespa! vind de zwarte altijd wel het mooist!! Gefeliciteerd nog!!

Petitebine said...

Gefeliciteerd!! Mooi cadeau!
Zou ik misschien mogen vragen waar die prachtige broek/legging vandaan komt? Hij is groenachtig toch?

Anonymous said...

Mooooi! je outfit ook!
ga je nog eens een outfit maken met die prachtige chanel ketting die je hebt? ik ben er super benieuwd naar!

I'M THAT CHIQ said...

Nog gefeliciteerd :) en wat een vette Vespa

ladorian said...

Very cute pics. great blog.

STYLEBYLISS said...

Wat een supercoooole scooter! En je outfit is ook super! Mooi dat groenige en cream together!

Anonymous said...

Leuk! Mooie top ook!

B. said...

Daar zie je er echt leuk uit!

Maar ik heb een vraagje... jij bent toch naar Zuid-Afrika geweest? Ik wil daar dit jaar heen voor een highschool jaar. Hoe vond jij het in Zuid-Afrika? Is het een veilig land? En hoe zijn de mensen daar?

Sorry voor de vragen!

Eveline said...

Grappig dat iedereen zegt: leuke vespa.
maar het is geen Vespa..
naja boeiend hij is heel erg mooi, en je outfit ook!

Bunny Ears said...

leuke outfit!!!

Post a Comment


Follow this blog with bloglovin

Follow Fashion Phylosophy